Pagina's

vrijdag 12 april 2013

DIY|Zelf een haar donut maken :)


Hey allemaal,

Ik heb vandaag mijn eigen haar donut gemaakt!
Op youtube heb ik er filmpjes over gezien en ik dacht dat ga ik ook maken.

Wat heb je nodig;

- Een lange sok ( het liefst 2 )
- Een schaar
- 2 elastiekjes
- En haar spelden.

Hoe maak je het?

Pak je 2 sokken en knip het uiteinde ( dus waar je tenen in zitten ) eraf.
Doe de 2 sokken in elkaar en rol het om totdat het een donut wordt.
Ik gebruik 2 sokken omdat de haar donut dan steviger wordt en niet slap is.
​De stiekjes gebruik je om een staart te maken en om de haar donut vast te zetten, en de speltjes gebruik je om het overgebleven haar vast te zetten.
Hier een paar foto's om het nog duidelijker te maken.

 











Heb je vragen of reacties?! laat dan een comment achter.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten