Pagina's

vrijdag 26 april 2013

Heerlijke zomer hapjes en drankjes.




















Hoii iedereen,

Jaja de zomer komt steeds dichterbij.
Dus het leek me leuk om een blogspot te schrijven over hapjes en drankjes die je echt in zomer eet en drinkt.


Let's go...

Aardbei met een yoghurt randje.













Het is heel simpel... Je pakt een aardbei en doopt het in de yoghurt, vervolgens doe je het in de vriezer of koelkast zodat het hard word. En jij hebt heerlijke frisse snack's.
Ik heb ervoor gekozen om ipv chocolade dip yoghurt dip te doen omdat yoghurt wat frisser is voor in de zomer.

Cocktails!!

 






Cocktails zijn echte zomer drankjes, ik heb een recept uitgezocht waarvan ik vind dat het echt zomers is.
Natuurlijk zijn er nog veel meer recepten maar hier is er 1.

Amaretto Sunshine Crush.

Ingrediënten:
120 ml jus d’orange
10 ml citroensap
40 ml Amaretto
20 ml grenadine
IJsblokjes
Benodigdheden:
Blender
Rietje
Hoe?
Doe alle ingrediënten in de blender. Ja ook de ijsblokjes. Gebruik de blender niet langer dan een aantal seconden. Giet hierna het geheel in een cocktailglas. Doe het sinaasappelschijfje op de rand van het glas en genieten maar!


Banaan - frambozen smoothie.









En natuurlijk een heerlijke smoothie! dit is een banaan - frambozen smoothie.

Je hebt ingevroren frambozen , een banaan en sinaasappelsap nodig.
Doe dat in een blender en blend dat door elkaar, je kan er eventueel nog yoghurt bij doen. Schenk het in een glas en serveren maar! 

Fruitsalade.









Jummy een fruitsalade!! Ik denk dat iedereen dat wel lust tenzij je echt niet van fruit houd. snij gewoon het fruit wat jij lekker vind en doe dat in een schaal, je kan er fruitsap bij doen of er een lekkere toef slagroom op doen.

Dit waren een paar zomer hapjes en drankjes die ik persoonlijk heel lekker vind!

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.
Voor meer recepten kun je naar smulweb.nl gaan

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten