Pagina's

woensdag 24 april 2013

Twitter, pinterest, bloglovin.





Hey allemaal x

Dit is even snel een blogpost tussendoor.

Want als jullie ilovebeautyx leuk vinden en er meer van willen kunnen jullie mij volgen op twitter, pinterest en bloglovin.
Natuurlijk is het helemaal je eigen keus om ilovebeautyx te volgen maar hierdoor wordt je op de hoogte gebracht van alle nieuwe blogpost's foto's video's etc etc...
Hier zijn de links;

Follow me on TWITTER  
Follow me on PINTEREST 
Follow me on BLOGLOVIN 

Als ik jullie mag aanraden is het volgen van bloglovin het fijnst. Ik vind bloglovin gewoon goed overzichtelijk en een enorm fijn systeem.
Als je het blog van ilovebeautyx wil bekijken klik dan hier 
Als je de site van ilovebeautyx wil bekijken klik dan hier 

En als laatste...
Heb je leuke ideen, tips, vragen, opmerkingen etc etc... Dan kan je mailen naar het ilovebeautyx e-mail adress.

Hier zou zo snel mogelijk op beantwoord worden.

xxxx 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten