Pagina's

vrijdag 19 juli 2013

Het meest bekeken artikel op ilovebeautyx #1

Food | via Tumblr
Vandaag heb ik even iets anders dan al die beauty artikelen...
Ik ben vandaag een beetje inspiratieloos maar ik wou toch even een blogpost schrijven.
Vanaf nu ga ik elke maand aan jullie bekend maken welk artikel op ilovebeautyx het meest bekeken is.

ilovebeautyx bestaat nog niet zo heel erg lang, dus de pageviews zijn ook nog niet super hoog.
Het leek me daarom leuk om zo'n blogpost als deze elke maand te doen, zo kunnen jullie zien hoeveel pageviews er per maand bij komen :)
Toen ik deze blog begon had ik nog geen idee wat ik ervan moest verwachten, maar toch vond ik het leuk om elke keer weer een nieuw artikel te schrijven.
Ik ben tot nu toe nog steeds blij met mijn blog, ik kan er lekker op los schrijven en mensen inspireren en info geven over beauty (dat is wat ik het liefste doe)

Het artikel die de meeste views heeft is...

''Heerlijke zomer hapjes en drankjes''
In 1 maand is dit artikel 221 keer bekeken!

Ik hoop dat jullie het een leuk idee vinden om deze blogpost maandelijks te doen.
Laat even weten in de comments of je het leuk vind.
Heb je mischien nog een leuk idee voor mijn blog? mail mij dan naar ilovebeautyx@hotmail.com
Oja ilovebeautyx is trouwens ook te volgen op bloglovin en girlscene, neem gerust een kijkje :)

 photo Kuss_zpse2c1351b.jpg

1 opmerking: